torsdag 9 oktober 2008

Torsdags kväll . . . .

Haha, ett underbart helvet :D Förstår inte enns hur jag orkar prata med dig. Tvingar mig själv att jag förstår. Tvingar på mig känslorna igen för dig. Som jag inte har? . . .
Saknar dig, ja. Jag tror det. Eller inte helheten. Utan dom dära små händelserna. Umum. Första träffen, kyssen. Hur oberoende av vissa saker. Ja, det dära sakna jag. Saknar att ha någon tror jag. Att bli omfamnad av. Känna trygghet och tillit. Tilliten till killar har ju gått som den gott. TACK :D.
Men kärleken. Den, den är borta. Finns inte. Kommer aldrig mer att existera. Inte för mig. Allt går bara fel. Jag har gett upp. Men tankarna kommer bara tillbaka. Man ser någon, funderar på hur den är i ett förhållande. Drömmer lite mer och så är man där. Saknaden. Haa, skrattretande. Vill bli känslokall! Inte tänka på massa sånt här. Haha. Aja..

Min dag!!

Inte hänt så mkt, underbara Enita var i skolan idag :O !! :D
Haha, jag var med Hanna nr 2 på stan på lunchen. Gick till gina och köpte ett babyrosa linne med spetskant :D 29spänn <3<3!! Älskar dt priset^^

Sen hade vi matlagning, FETT GOD MAT!! Måste lägga ut receptet här. Super lätt och super gott! Kommer att göras om här hemma :D

3 dl blandsvamp
0,5 dl crème fraiche
1 tsk basilika, färsk
0,5 dl grön paprika
2 dl grönsaksbuljong
1 dl morötter

peppar
0,5 dl röd paprika
1 dl rödlök

salt
1 tsk smör
1 dl squash


Tillagning

Hacka svampen och grönsakerna i tärningar. Fräs alltsammans i smör. Tillsätt buljongen och låt puttra 10 minuter.
Blanda ner crème fraichen och kryddorna.
Smaka av och klipp över basilikan.


Servera nykokt pasta till.



Yummie!! :D

Hmm, ska försöka lägga mig och sova snart :O Helt otroligt. Men massa trött o vill sova. Måste drömma om min dröm från inatt, eller en fortsättning :D LOL att drömmen höll på att slå in idag. Men jag e en trööög idiot :D Pusss på dt xD :P
Höhö.

Kanske skriver mer om jag är inne längre. Annars så hörs vi imorgon! :D

Puss :*