fredag 27 mars 2009

Foto: Elisabeth Ohlson-Wallin


Idag bär det av till en lektion i skolan, Svenska B.. Har hoppat av det ROLIGA ämnet Engelska B.. Menmen, efter svenskan är det lunch och sedan!! Sedan ska vi, alla mp2:or till Örebro! Vi ska på In hate we trust av Elisabeth Ohlson-Wallin, hon är fotograf. Har dessvärre redan sätt bilderna, men dom är så grymt starka och uttrycksfulla så man kan väl se dom igen!

Menmen, efter det blir det hemresa till Eskilstuna och sedan sitta IGEN på buss, men denna gång mot Nyköping/Oxelösund..
Så idag kmr jag att åka 4 bussar!!
Sååååå kuuuuul!! Längtar verkligen
inte!! Hatar bussar!! Och jag kmr att knarka åksjukepiller så att jag kmr typ va död ikväll när jag kommer till Sebastian.. Heeeelt värdelöst.. Menmen, vad gör man inte för att få träffa sin pojkvän typ.. aja, lol!.. Men ska typ platta håret osv nu.. mmm, ska åka med 9,40 tåget till skolan.. Ha svenska.. Som sagt!! Ska försöka få tag i Sebastian med innan jag åker! Jag har en ond tanke om att han ligger o sover fortf och han borde vara vaken och på väg till skolan!! Men ska göra mig klar nu!! Ha det bra!!

Puss :*