torsdag 14 maj 2009

Jaha, klockan har blivit 02.15..
Börjar ssssssssseeeeeeeeeeeennnnnnnnttttt idag :D
Sen ska jag vara vimmel fotograf på mediepriset :)

Men sen äre en STOR fråga..
Vadfan köper man till sin pv när han fyller 20? :S

Jag: Sexiga underkläder till mig själv ;D
Mamma: Nått han behöver, som fattas ? :S
Emelie, Tina, Enita: Mins inte vad dom sa, men tror att dom sa vet ej.. :O
Daniel: Vet ej.. :|

TRÅKIGT!

Funderar på typ nån film, nån tröja, smycke (?).. Vafan. Flytta hemmifrån sak typ..
Men jag vill FAN inte ge honom något eller som liknar nått som han har fått av sitt ex ju :S.. Såå.. Jag börjar bli galen! Men vet iaf vad jag ska ha på mig o en annan sak :) hihi! HEMLIGHET!! För ibland får han för sig att läsa min blogg så ;) hehe.. Älskar dig så att du vet sötiiiz <3

Nästan läst klart min Gossip girl bok :D Yääääh!! Fett med spännande ;) hihi^^

Men ska dricka vatten sen läsa :D

Puss :*

1 kommentar:

enita sa...

jadu om ja skriver dildo kmr du förmodligen säga "nej han har ju mig i sängen" så :D
aaaa flugsvampar,thaimat,godis,hotellbiljett te er hahah vetinte