tisdag 25 augusti 2009

jaha, ännu en dag i skolan uppklarad.. Suck..

Religion sen historia..
Kom 20min försent på religionen, mitt fel!
Hade skrivit upp fel klassrum i skrivboken så.. haha..
Historian va segast.. Så tråååkiigt!!

Sen så sket jag i lunchen (var väl bra, det va visst typ as äcklig mat) och gick o köa på swedbank i hundra år.. Förde över pengar till pappa..
Efter det fick jag äntligen min kamera :D:D Yäääy!! LOVE!

Sen hade vi foto.. Prova kameran :)

Sedan vare att åka hem, cykla från stationen, jippi.... Sen fota jag :D hehe..

Nu har jag tråkigt, doktorn imom.. Sen svenska, sen så tuna park med Tina sen kasnke vi ska dansa :P.. Ojoj xD

O jag hatar bruden i Appoliva reklamen!! OMFG!! FUGLY :S..

Det regnar nu, hoppas på regn imom :D..

Torsdag ska jag fota i studio, har skrivit lite planering :O:O omg!!

Har nån tips om projektarbete o utställning te foto? :S:S

Vet ej vad jag ska göra nu.. Eller skriva :P

Hitta min käraste ägodel! Mitt armband jag fick av mormor när jag fyllde 18 :) Ett guldarmand som min gammel mormor fick av gammel morfar på hennes 40års dag :) Blev jätte rörd när jag fick dt :P..


Men snart e re Navy cis :D lr aah 23.35 xD

Ska lägga in bilder nu te datan!

Puss :*

Inga kommentarer: