tisdag 29 september 2009

Min hud svider.
Den skriker efter dig.
Min läppar faller isär.
Dina är ju inte emot mina och håller ihop dom.
Jag är tom, finns inte i din famn.
Mitt hjärta gråter blod av saknaden efter dig.


Jaha.. Tisdagen snart slut..
Var på lab idag och tog blodprov, vet ej riktigt vf. Lr vet o vet gör jag väl. Men vill inte snacka om det. Men iaf, dom tog FEM jävla rör!! OMFG!

Min dag har i övrigt varit rätt hemsk, eller tråkig rättare sagt :S..
Mår piss, har mardrömmar, allt e skit runt mig, pallar inte skolan, bryter ihop varje dag..
Livet är hårt som en karamell.. :/

Imorgon är det onsdag.. Då händer det ABSOLUT inte ett skit.. Slutar kl 16.. Funderar att gå på stan o handla, men tappade suget nyss.. Såg mig i spegeln.. Varför ska jag belöna mig med nytt skit som ändå blir för litet..

Jätte rök/cola sugen.. Röka kan jag, men cola har jag ingen!! Snyft :(.. Juste!! :D Imorgon kmr studiebidraget ;) Yeey, känner mig rik :D har fortf kar lite av lönen :)

Fick hem en bok idag, har redan läst ut den :/ AS BRA!! Men kändes slöseri på pengar hehe :P Så på Torsdag ska ja te swedbank o skaffa skit dosa xD hehe.. Slutar ju sent imorgon:P

Aja, röka lite.

Puss :*

Inga kommentarer: