onsdag 1 april 2009



1 April

Jaha, dagen börja verkligen skit! Hann inte ära, hade ingen lust för att huvudet kändes som en atombomb.. Kom till skolan, gick SKIT att framkalla.. Sedan sjukanmälde jag mig, orkade verkligen inte vara kvar i skolan.. Skulle ändå bara ha prov sen typ sluta.. Lr aah, näästan hihi.. Så jag mötte Carro, hon drog med till swedbank och jag fixade så jag får mitt studiebidrag till mitt konto direkt :D Sedan så drog vi till wear it så jag kunde betala mitt linne jag la undan igår. Sedan var det ca 1h kvar tills tåget skulle gå så vi drog in på Gina och prova kläder :D Slutade med att jagt tröst shoppade liiite :D .. Jag fick tillbaka min mobil idag BTW !! FETT GLAD :D hihi.. Fett härliiiigt! Sitter med och lyssnar på Vakna från imorse där dom säger att den älskade Jakob Öqvist ska sluta pga att han visa arslet för tyskacefferna! Hoppas med att detta är ett DÅLIGT april skämt! Jaa, det återstår att se imorgon bitti! Blir att gå upp tidigt att kolla om det är sant! Menmen, ska ner och duscha nu tror jag, iaf ska jag prova mitt nya silverschampo :D Hoppas det är skit bra^^ Annars blire till att köpa blekning imorgon lr fredag lr aah veckan efter lovet..

Hare bra!

Puss :*

Inga kommentarer: