torsdag 2 april 2009

Jaha, torsdag idag och VÄRLDENS FINASTE VÄDER
nu när jag är sjuk ofc! Menmen, blir väl skolan imorgon.. Suuuck.. Orkar verkligen inte, vill bara ha lov nu!

Idag har dt inte hänt så mycket, har provat att matcha lite kläder som ni ser :P -->
Sedan var jag ute och fotografera lite, hihihi.. Hade grymt tråkigt juu!! Hitta vår blommer och grannens feta katt, stackars katt (Den gråa) :( .. Hitta min katt nere i biorummet så jag tog med han upp på rummet, blev lite mindre ensamt då :) Han låg i fönstret ett tag och spana ut över kvarteret :)

Jag har dessutom tagit fram mina sommar skor :D Mina älskade Vans har fått va ute för första gången sen i sommras :) YEEH!! Lägg märket till den snygga marinad fläcken på tåna på ena skon :P Kommer ALDRIG glömma sommaren 08 och alla härligt mysiga grillkvällar och peace and love :) Men iår blir det likadant! Iaf Peace and love, tror jag.. Vet inte ennu om jag verkligen vill åka lr aah göra något annat.. Hoppas på massa mysiga grillkvällar med vännerna ! Det är typ ett tvång att vi ska ha MINST en gång i veckan ;) Hihi, tycker iaf jag :D Längtar grymt till sommaren nu! Alla minnen kommer upp igen och aah, sommaren kom tillbaka NU :O Vill sola och bada och grilla, gå på mysiga promenader, få myggbett ja allt sånt! Vill höra den nya sommarplågan på radion så att man kan gå och nynna på den enda fram till hösten! Vill äta mjukglass från ugglan eller från hamnen och sitta där vid bryggan och mumsa i sig den. Helt underbart :D

Tappa flytet lite, Sebastian visa sitt cv så jag vart tvungen och kolla det :P Lycka till älskling :D <3

Solen är heeelt underbar idag!! :D Längtar faktist bara mer och mer tills jag ska fara iväg :)
Kommer att bli kul! Men är orolig över det dära med att flyga :S Dom flesta säger att det är skit kul, men aah jag vet ite! Höjdrädd som sagt :P

Men en sak jag längtar änu mer till är att få åka till min sötnos :) Till Sebastian ofc ;D hehe! Och jag längtar faktist till att åka till Borås med han! Men!! Jag är grymt nervös o orolig :P Lite rädd^^ Menmen, har ju tankat mobilen med Kenny Starfighter avsnitten och 2filmer :) En som jag redan sätt och sen sjätte sinnet :P Så braa!! One missed call som jag redan sett btw! Tänkte se den när jag drar te han på Lördag :) Hihi, kmr pussa ihjäl han :D Menmen, ska spela lite GH nu :D

Hare så bra i vår vädret :)

Puss :*

Inga kommentarer: