tisdag 18 november 2008

Allvarligt talat så pallar jag inte mer. HA!

Jag saknar honom. Humpf... 1år snart.. Jippi! LOVE IT! Spola tillbaka lite. Bara en stund tack.

Killar är konstiga saker jag hatar dom alla.. typ.. :D

Ge mig liite kärlek.. Då kanske jag ändrar mig.
Annars så ja, helt värdelöst. Man blir bara så äckligt avensjuk på alla som det går bra för! Ge mig lite utav det!! Orkisch!!

Vill ha onsdag!!! Sakna!!

Helgen va bra!
Speciellt lördagen.
Sammanfattning.

Enita, Emma och jag.
Alkohol.
Nykvarn.
Killarna.
Sanning och konsekvens.
Somna vid klockan 6.

Men lyckat! :D

Men gaah!

Orkar inte.

Nya Hannah? Snälla, ändra på mig!
Blää..

Nu ska jag sova o dö i tysrnaden!!

Livet är ovärt <33

1 kommentar:

Anonym sa...

hahah you just love me!
sluta deppa ditt emo!:D
jag finns juh förfaaaaanD::D:D <3
kom till skolan ;) <3