torsdag 13 november 2008

Torsdag. Hemsk Torsdag hittils iaf!
Jobbigt, imorgon är det Fredag.
Yäääy!! Då blir det fotomässa i sthlm! (: Det kmr nog bli nice.
Idag går jag till sju sedan ska jag te RAW med Enita ^^ Hoppas jag...
Annars drar jag hem o sover.. Yääy...

Snart är det engelska. Fett segt, hatar det! Vill bara försvinna.
Orkar inge mer. Bara skit.
Skit. Saknad. Förändringar. Allt det dära.
Bara komplicerat bull shit.. Kan nån hjälpa mig?

Hoppas helgen blir bra iaf!

Annars vet jag inte vad jag ska ta mig till. Allt går fel typ känns det som. Eller ja allt blir konstigt.
Vet ej vf det blir som det blir.

Men sak samma!!

Nu skriver jag något roligt istället.

Gjorde ett halsband igår av legobitar! :D Grymt sött iaf ^^ Hihi :*
Har lust och göra massa smycken igen! Så kul juuh!! :D
Hehe. (:

Orkar itne srkiva mer!

Puss :*

1 kommentar:

Anonym sa...

hoppas på en skit kul helg :D <333333