söndag 30 november 2008

Min helg har varit okej!
Lite, lr rätt ut sagt skit tråkig lördag. Men spela GH med bror o backa med mammi! <3 Dt var mysigt.

Kan inte sova. Konstigt telefonsamtal mitt i natten har förvirrat mig och gör att jag tänker. Massa. Urrsch! Ärlighet lr lögn? Det är frågan dude.. Får vell se imorgon.. Hahahaha, jag längtar INTE..

Men längtar tills på måndag, då är det skola, då träffar man Enajta! Som dessutom fyller hela 17år idag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HAPPY B-DAY!! <3 Älskar dig gumman!!

Men aja, jag har tråkigt, förvirrad, trött, pigg, pms, damp, mens för tredjeveckan snart.. JIPPI!!! Jag går snart under. Jag har fö mkt damp o pms för att köra GH o är för trött för det med, annars hade jag suttit och lirat det tror jag :) Fett kul!! Jag ska bli bäääst :D Kmr bli bäst! Ska slå alla! ^^ :*

Men varför är ingen vaken nu? Eller ja, anya är vaken! O carro men hon e osocial. anya med lite. och nej jag orkar inte bry mig om stora bokstäver längre. det är överskattat!
allt är överskattat nu för tiden, helt jävla fucked up!!! Ge mig ett liv va?!?!?! aja. ska typ försöka sova.

Puss :** <33

1 kommentar:

Anonym sa...

tackim bby
i love u <3