söndag 7 december 2008

Söndag...

Min dag var bra, åkte te tuna 12.45 till Sebastian. Det var trevligt. Alltid lika trevligt att träffa han. MYS!
Åkte hem vid 18. Han mådde dåliiigt :/ aaw. O den saken har smittat mig med! Fyy :| Så jag börjar bli förskyld. Haha, men jag sa ju att det inte gjorde nått så får vell skylla mig själv xD Men iaf, det var trevligt osv (:

Sen när jag kom hem åt jag o såg på Gossip girl!! OMFG säger jag bara! Helt underbaaart spännande! Längtar tills nästa söndag SÅ mycket!

Imorgon är det måndag. För en gångs skull så slutar jag tidigt :D Ingen bild (: Puss på dt!!!! Så ja. Vet ej vad jag ska göra.. Sen undrar jag när nationella är igen. Haa. Håller inte reda på nått -Ler-.

Undrar vad man ska göra i veckan. På lördag blir det något på haaket i tuna med carro o hennes boyfriend! Tror jag iaf ^^ Hehe. Annars vet jag inte, kanske palla sig till gymmet något? Enita what u saaaaaaaaaaay?! ;D På tal om gym, träna, hälsan så har jag gått upp i vikt igen xD haha, dt tog ett tag men JAAA.. Ska försööööka med börja med pulver igen. Gick fan bra första gången ju :D Då var jag för en gångs skull nöjd över mig själv! Vilken känsla! (: Så det ska jag nog, Imorgon blire puuuulveeeer! Gott faktist :) <-- Haha va ful den blev :D Vet ej om ni som läser ser den som mig. Men när jag skriver blir den fett ful :D (: :) Aja.

Snart är det jul, mamma tvinga mig att skriva önskelista idag, blev inte så mkt. Typ peace and love, smink, pengar, platttång. Inge mer, lr jo It girl bökerna :D Dom två jag inte har vill säga^^ hehe, menmen. Juste, önska mig en såndära sminkning på Make up store ^^ Vore ju nice att bli sminkad så att det passar en för en gångs skull^^ Och så jag sminkar mig nu är bara fult och tråkigt xD

Nej ska vell ta och spela Guitar hero :D Jag är bäst! Jag äger iaf Ankan på det! Och snart äger jag Sebastian xD Haha

Och jag vill tacka en viss person. Tack för att du finns, lyssnar, förstår, orkar med mig och tack för att du är så underbar! Jag saknar dig men imorgon syns vi! Älskar dig bby giiirl :)

Sen vill jag säga att jag saknar en annan viss slampa som jag inte träffat sen P&L :( Saknar dig!!! Så kom hem hit snart :D Vore ju niiice <3 Älskar dig!

Men som sagt! Nu blir det av att SPELA!!! :D

HaHa!

Puss :*

1 kommentar:

Anonym sa...

vill du veta en sak?
du lyser upp mina dar <3