tisdag 16 december 2008

Tisdag.

Fyfan vad skönt det ska bli med lov!
Slippa allt gnäll och shit! TACK!

Jag hatar känslor! Skit är det bara.
Jag är en barnunge, jag vet! Men gaah! PALLA! Känner mig veeerkliigen speciell nu, lr inte.. Haa, en jävla lek bara. Som valigt..
Ja, jag är kär. OMG!! Och jag vet sittvationen. Jag vet att det inte kmr bli mer än det som är nu. Men ja, jag gillar dig. Jag skiter i vad du tycker om mig. För, jaa. Jag gör dt. Men jag vet. Kmr inte bli nått. Tror inte änns att du läser min blogg så, big deal. Du kommer nog aldrig få reda på det om du inte redan har märkt det själv. Men det känns inte som att du förstår. Och JA, lol på detta. Jag är svartsjuk som faaan! Det är df jag inte känner mig speciel. Inte ett dugg.! Skit samma. Lycka till med allt söt! Du finns i mina tankar och det är jobbigt.

Idag gymade jag med Enita! Fett niiice!! ;D (: Härligt att göra det. Dagen har vart konstig. Har egentligen inte mått så bra, men ja. Humpf. Jag har sovit i en timme lr njaa en halv timme. Är cp trött! Ska snart gå och sova igen.. Tror jag.. Vet inte vad jag ska göra!!!

Ska vara vaken när pappa kmr hem o be om pengar o inhandla några julklappar imorgon. Får se hur "snäll" han är. Snålsaken!

Men ska göra lite o dricka nu.

Puss på livet :*

1 kommentar:

Anonym sa...

drick sprit med mig nutack <3 miss yu