lördag 6 december 2008

Lördag. Hmm, så "kul"..
Enita, jag saknar dig! Hoppas allt är bra. Helt hemskt utan dig :'/ Men du kmr hem imom iaf :D :* ÄLSKAR DIG!

Min lördag har varit tråååkiig.. Vart på Karlsson och handlat med mammi och på Willy's.. Jag har inhandlat ett par mysiga strumpor, godis till råttorna, två filmer (En liftares guide i gallaxen <3 och when a stranger calls) hmm o deo ^^ hehe, inget mer. Menmen. Ska vell ner o se på film snart med mammi o kanske pappa..

Min hjärna e fucked up. Fattar inget, jag förstår inte. Vad jag än gör så blir det fel. Jag vågar inte göra något, inte säga något heller. Allt blir bara mer och mer jobbigt. Allt skiter sig. Vill inte ha det så här.

Jag saknar dig. Otroligt mkt. Hoppas vi ses snart igen.

Nu ska jag bära ner dvden o moffa i chips o dipp o glo liftarens gudie i gallaxen.

Puss :*

Inga kommentarer: