måndag 27 oktober 2008

Måndag.

Idag har det varit en bra dag :)

Åkte till äckeltuna idag, träffade först Basti. Vi gick runt på stan, han köpte saker o jag kollade^^ Mysigt! (: Sedan skulle han dra för att jobba, då fick jag gå runt där i 2timmar själv på stan. Köpte en cola och kollade oändligt mkt kläder :D Gick till bibloteket också i etuna, där träffade jag Essi the dissarN ! :D. Jag lånade en roman: Pojken och flickan och två poesi böcker av Daniel Boyacioglu :D Han är kung! Romanen är brabrabrabra! Härlig kärleks bok typ :P Efter biblotekbesöket så drog jag mig mot mödravårdscentralen! Nej jag är inte med barn. P-staven skulle ju in idag! Och in kom den :D En stooooor tvekan bara först xD Trodde verkligen att jag skulle dö (: Dt som gjorde mest ont var bedövningssprutan. Uuuursch!! HEMSK!! Sen dt andra, alltså när dom tröck in staven kändes inte, lr ju lite när den kom in då men inte sen. Vart chokad att det gick så fort. Mer än dt dära har jag inte gjort idag tyvärr, inte så mkt. Menmen. Ska nog sätta mig och läsa lite nu :D YÄÄY!! Myms ^^

Puss :*

Inga kommentarer: