torsdag 9 oktober 2008

Torsdag . . . .

Fett med segt :S Palla!
Lektionen börjar in förens om en timme och tio minuter :/

Menmen, uppdaterar bloggen då ra.

Daniel tyckte att jag skulle skriva något fint om honom sååå:
Du är söt^^ Haha :P
Nemen, javisst. Du är söt, vacker, het^^ :P Du är nummer ett (: Bästa killkompisen evvah ;D <3 Puss på det. Över två år sen vi sågs men snart ses vi igen :D (Hoppas jag) Kommer bli kul o mys :) du är älskad vännen! Av mig ^^ Hehe. Va lycklig för det:P

Btw, jag älskar alla mina vänner xD <33 Bara så att ni vet:D
Alla är speciella på sitt sätt :)

Enita, du e bästast! Du gör skolan helt underbart rolig och intressant :) Saknar dig nu :( Du har lektion ju :/ Bajs på dig! ILY <3

Menmen, har matlagning sen :) Undrar vad vi ska laga. Kanske leverpaj?! :D MUMS!! -noooot-

Nej nu blir det en till dikt.

-
Den som ingen ser.
Du som inget hör.
Utom allt annat.
Ta en kyss i luften.
Känn en varm kram intill.
Lyssna på det inom dig.
Lyssna på din röst.
Hör.
Hör du?
Du hör.
Inte lyssnar du.
Nej.
Lyssna!
Finn felen.
Den rätta.
-


Aja dåligtdåligt.
Hatar att sitta i datasalen, folk lyssnar på musik i högtalare. Alltså olika folk, olika låtar.
Fett iriterande. Menmen. Det har gått två minuter bara sen jag kollade på klockan sist :/
Om tre minuter är det en timme kvar.

Orkar inte skriva mer!

Puss :*

2 kommentarer:

Unknown sa...

naaw tack vännen <3 see ya soon
kram

Hannah sa...

Så lite så (: Ska hitta ett extremt mysigt café sen om vi ses :) ;D hehe. Krams <3