tisdag 14 oktober 2008

Tisdag.

Okänt klockslag.
Endast tankarna som är igång och funkar.
Borde inte tänka. Tänker för mycket.
På hur det kunde ha vart. Hur det kanske kan bli.
Snurrigt. Mysko.

Kan inte sluta tänka på dig.
Omöjligt. Skrattretande.

Soundtrack idag är mina tankar och tven som står igång.

Försöker installera pc suit så jag kan lägga in massa ny musik som jag måste ladda hem först. Ja eller tanka över från skivor.

Idag har jag pluggat, natur och svenska. Jippi?

Längtar tills vi ses igen.

Imorgon så ska jag och Enita vara barnvakt tror jag. Mysigt.
Imorgon är det feta mäniskor på tv igen. Jag mår illa.

Tränade aldrig idag, plugga istället.

Måndagen den 27/10 ska jag sätta in P-stav. Nervöst, ja. Men skönt. Hoppas att mensen uteblir för gott. Eller ja så länge staven är i armen då.

Mina tankar vill inte stå stilla. Förstår mig inte på mig själv.
Vill bara vara lycklig. Ha någon.
Vafan, varför kan inte ge mig en chans?

Jag är snäll. Lovar.
Bits bara ibland..

Min data är trög. Puss på den. NOT!
Den är formenterad osvosv. Men endå blir allt bara fel.

Orkar inte skriva mer här.

Blir att lägga ut dikt på bdb ikväll tror jag...

Puss :*

1 kommentar:

Anonym sa...

yäy <3
vill tt denna dag går bort Xd haha <3