onsdag 8 oktober 2008

Onsdags kväll . .

Myspys hemma hos Hannah!

Tända ljus och Doktor kosmos <3 KÄRLEK!

Men nu ser jag på Make me a supermodel. Grymt bra :D
Eller det verkar iaf vara bra :P hehe.

Idag har dagen varit helt okej. Skolan blev lite små seg. Ligger 8veckor efter i matten :'/ Prov på onsdag ?? . Allt går skit :D Hehe.. Menmen, Har svagt G i natur xD LOL. Ska försöka bättra mig! Lovar!

Gymmade idag, själv. Det gick faktist skit bra. Hehe, bättre än vanligt :P
Riktigt skönt att svettas lite. Blir nog gym på fredag igen om ingen vill göra något ?? (Fatta hinten vaah)

Annars så är det snaart löördag!! :D Marknad + supa (?) . Kommer bli kul, hoppas jag. Vet ej vilka som kommer med :P

Men tror dt blir; Enita, nån dude, Jag.. Humpf, haha. Ja,, jag vet inte xD LOL. Bara att säga till om ni vill komma. Och er jag har frågat får säga till om ni kommer!!! :O . Och vilka som behöver sovplats xD lol. ;-) .

Menmen, Söndag så åker päronen till bror i Gävle. Vet om jag följer med. Beror på hur lördagen blir. Min helg kmr nog bli bra. Älskar marknaden. Alla knallar, sockervadd, karuseller, BRÄNDAMANDLAR <33 :D OMG! Haha, där sket sig dieten igen vah -Ler-

Ska fortsätta kolla på tv nu (:

Puss :* <3

1 kommentar:

Anonym sa...

abo brushan det blir finfint <3