tisdag 7 oktober 2008

Tisdags kväll .

Tisdagskväll och jag BORDE sitta och vrål plugga natur tills i morgon. Men min hjärna säger skarpt NEEJ! Humpf. Jag gör faktist viktigare saker, sitter och för över massa bilder (5min kvar) till externadisken (: Min data har varit lite
Inte skrivit nått ENNU. Som jag skrev i dt förra inlägget. Tror inte att det kmr skrivas så mycket för min del ikväll :P Haha.

Igår somnade jag framför datorn. Dt ska INTE göras om ikväll iaf (A) Hihi. (3min kvar) Menmen, humpf. Ska vell försöka plugga lite snart tror jag. Eller efter att alla bilder är på externa så blir det att plugga xD Alltså när formanteringen är igång (: Ursch. Det känns lite hemskt att göra detta mot mina älskade dator. Menmen.. Sånt är livet tyvärr :( (2min kvar)

Men nu ska jag stänga av min kääära musik och vråla på Jan ("pappa") att han ska hjälpa mig med cpdatorn :D

Puss :*

Inga kommentarer: