tisdag 14 oktober 2008

Tisdaag!

Haha, hellu alla dvärgar och nissar!
Min "kära" fader har lagat min ÄLSKADE laptop :D Ibland är han helt okej. IBLAND!

Min dag har varit bra! Eller...
Det började med att jag försov mig till HALV SJU!!!! Bussen går ju 5 över 7 så det var bara att springa ner, klä på sig fixa sig och springa till bussen :D Tur att man bor nära hålplatsen bara ^^

Sen sov man på bussen till skolan. Varför det? Jo för att råttorna börjar ta kol på mig verkligen! Håller på mitt i natten så att jag fick lov att säta den ena som e jobbig i transportburen ett tag så hon ljungnade ner sig. Och för att en viss cunt ringde mig halv 3 inatt. Puss på dig ENITA! :*

Men annars har dagen vart bara bra! Två cola zero har man druckit xD Haha, istället för det dära andra man slutat med ^^ Ååååh juste!! Jag beställde tid att sätta in p-stav xD haha så på måndagen om 2veckor så sätter jag in den :O -Rädd ffs-

Men men, nu vet ja inte vad ja ska skriva. Mamma kmr snart hem då ska jag laga mat åt mig :D Grymt gott vaaah!! YUMMIE! Röd grön pastasås ^^

Orkar inte skriva mer nu! Skriver MASSA ikväll när min data funkar :D 

Puss :*

1 kommentar:

Anonym sa...

jag åt äcklig mat :( BUUUh.
och jag behöver dig atm. enita goes sad :O

ily !!!