onsdag 22 oktober 2008

Sen började tankarna flyga igen...

Alla dessa tankar!

Ursch! Varför är alla kära? Har någon.
Jag hatar kärlek! Det är aldrig på riktigt det händer. Bara på film och på såna som ser bra ut!
Haha, yääh. Good luck for me lix :S Ge mig liiite kärlek?
Vaah!! Kom igen nu!!
Orkaorkaorkaaa!! Inte vara ensam längre :/.. Om man inte räknar med dt senaste "förhållandet" som höll i 2v så är det snart ett år sen jag blev singel. Skrattretande. Japp.
Vill vara sådär mysigt kär som som andra är. Åååh.
Värsa mys:D
Jag säger gång på gång att jag ger upp. Jag gör det men endå inte. Jag vill ge upp! Jag orkar inte gå runt o tänka massa shit. Kommer inte få nån endå :D haha. Har mina vänner iaf :) :*
Menmen, jag ger upp IGEN! :D Såå. Intresserad? Säg till isf xD

Idag var en konstig dag. Gick skit på foto. Seg dag. Provet gick skiiiiit!!!!!
Efter skolan så gick jag med Tina på stan i etuna för att hon hade fått sina saker inlåsta i en i klassens skåp så hon vänta på skjuts hem. Vi kollade på kläder o provade :D Hitta en skit söt t-shirt o en turkos tjocktröja som jag blev kär i ^^ Ska nog köpa :) Sen så gick vi till apoteket o jag hämta staven. På måndag gäller det! Höll på att spy när jag jag läste allt om den och såg hur dom tar ut den :S:S. Menmen, blir nog braa!!

Pappa hämta mig sen iag så slapp åka tåg :) Sen jag kom hem har jag inte gjort nått. Åt nyss ett äpple. Ätit massa idag :S Smothie till frulle, bar o lite pomes till lunch. En liten cola zero och macka med mackgrill och lite spaggetti till middag o ett äpple.. FETTO :D Påtal om fettos! Snart e re feta människor på tv. Jippi! Jag liknar dom <3

Puss :*

1 kommentar:

Anonym sa...

ily gumman :P