torsdag 16 oktober 2008

Torsdag

Idag är det torsdag :) Allt är bra! Helt underbart^^ Haha.
Imorgon är det ju fredag, Carro ska sova över :D Upp tidigt på lördag ju så ^^

Idag blire av att dra ner till stan på rasten och köpa STORA mjukisar :) MYYYS!

Påtal om mys så känner jag mig grymt mysig idag^^ hihi. :) . '
ALLT ÄR SÅ SOOFT!

Min musik är soft. Svenska Akademien och Det Funkar <3 Helt soft!

Sitter på någon lektion som jag inte mins heter haha och ska skriva massa. Skit tråkigt o jag är trög och inte förstår hur jag ska formulera allt eller hur jag nu ska skriva. Så blir av att blogga istället och så :) Som vanligt alltså -Ler-

Min hjärna är på idag typ ^^ En bra dag :) Matlagning idag :) Mys!! Hehe.

Börjat läsa min bok igen, Mannen som älskade Yngve. Tredje gången gilt? Haha, never! Kan läsa den så många ggr så att jag blir psykad av den tror jag :D haha

Men ska fortsätta att skriva nu :)

Puss :*

Inga kommentarer: