tisdag 7 oktober 2008

Tisdags natt . . .

Eller natt och natt. Snart är det midnatt. 29min kvar.
Jag har inte gjort så mkt idag. Skrev aldrig, haha. Att formentera datan var bara en lögn.
Det funka ju inte :D Älskar min dator <333 -NOT-

Vad ska man göra nu? Sova? Sitta kvar på msn?
Nej man skriver ett tredje blogginlägg på denna dag :P
Haha, japp jag borde plugga. Men nej :D
Har inte pluggat ett skiit!! Fastnade framför tven.

Det var en såndär äcklig kärleksfilm igen, Prinsen och jag. Tkr att den är rätt så söt :)
Skulle med vilja vara kär, visst jag har vell nån och annan på plussidan. Men ingen riktigt seriöst som jag tror skulle gilla mig och våga försöka. Haha. Aja, killar suck.. Men jag vill bli sådär underbart kär och mysig. Som alla andra. Livet är hårt ibland jao....

Livet är underligt. Jobbigt. Och komplicerat...

Ska vell försöka ta tag i mitt liv någon vacker eller otäck dag. Göra nått åt det hela. Våga ta första steget, förändra sig helt, ta ansvar. Rent ut sagt att bli den jag vill vara.
För feg för det :D Haha, får leva med mina drömmar och fantasier.
Mitt liv känns som en gigantisk dröm.
Allt är iaf underbart i mina drömmar. Jag är glad och har den jag vill :P Får det jag vill och är den jag vill.
Varför kan inte livet vara så? Va?

Aja orkar inte skriva mer. 20min kvar tills midnatt ...

Puss :*

1 kommentar:

Enita sa...

Haha,lilla gumman vi vet att det aldrig kmr bli av med det dära : formatera datorn ;)så jag kan allt komma te dig o crasha din dator så du är tvungen att göra det,för det är enita bra på :D

enitastyle ;)
för det andra så tycker jag om dig gumman,och är glad att du kan vara en del av min lilla värld varje dag

och fördet tredje inget gym idag eller?:S