torsdag 9 oktober 2008

Torsdags morgon . . .

God morgon alla bloggläsare!
Har mediakomunikation eller vad det nu heter/stavas.
Rast sen efter. Sen lunch. Engelska. Rast. Data. Raaaast. Matlagning :D . Slutar klockan 19.
Men kanske tidigare. BRukar bli så ibland på matlagningen. Beror ju på vad vi gör osv.

Vet ej vad jag ska skriva. Menmen.

Enita är i skolan idag! :D YÄÄY <3 Helt perfekt (:
Imorgon är det fredag. IGEN! Tiden går grymt fort :P
Sen lördag <3 Vet fortf inte vad som händer :S

Menmen. Har världens bästa låt på mobilen Beauty from pain.
Helt underbar. Hennes röst bara smälter i öronen på en.

Jag hoppas att dagen blir bra och helt perfekt. Får se med det hela.
Jag har iaf från och med idag gett upp en sak :/ Aja, dt blir vell bäst så...

Imorgon har jag varit rökfri i en vecka :D Haha. Jopp. Hmm. Sak samma.

Menmen, ska kanske göra mitt arbete. Bloggar vell lite mer sen när jag har långt hål innan matlagningen.

Puss :*

1 kommentar:

Anonym sa...

Okej
nr 1.jag är i skolan,DET ÖR DU MED :d FETTCHILL BRUUSHAAN <3

nr 2.helgen blir väll mer att kalle kmr och vi SKAAA festa någonstans iaf,t.o.m kanske i Kholm omkalel nu vill vara emd mig.<3

3. jag saknar dig.